Sørger stadig
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hejsa jeg er en pige som virkelig er fan er Michael jackson, og jeg bebrejder mig selv for aldrig at rigtig have mødt ham, jeg græder hele tiden og kan ikke fatte han er død. Mine veninder siger jeg er nød til at komme over ham, men det kan jeg ikke. Han er min helt, den som jeg har set op til hele mit liv. Jeg elsker ham og kan ikke lade være med at sørge hele tiden. Jeg har tænkt på om jeg er mærkelig, men jeg har bare brug for nogle råd til hvad jeg skal gøre. Håber i vil svare hurtigts muligt. Kh Caroline

Svar:
Kære Caroline.
Du kan sagtens føle et tæt bånd med Michael Jackson og det kan derfor gøre rigtig ondt, når han dør. Men du skal huske på, at det var hans musik og den person du kendte fra medierne, som du kendte og derfor kendte du ham ikke personligt, selvom det kan føles sådan.
Derfor kan du sagtens nyde hans musik stadigvæk og på den måde huske ham... hvis det så bliver ved med at fylde rigtig meget, så er det måske fordi der er andre ting i dit liv som er svære for dig og så er det vigtigt, at du får snakket med en voksen.
Du kan evt. hvis du synes det er lidt svært at komme i gang, så er du også være velkommen til at besøge chatten her i Cyberhus. Her kan du chatte med en voksen som også gerne vil lytte til dig. Den har åben mandag til torsdag 15-19.00.
Jeg ønsker dig det allerbedste.
Charlotte