Sød pige til fest
brevkassespørgsmål af
Nicolai
15 år
Jeg mødte den her mega søde pige til en fest, vi kyssede lidt og holdt lidt i hånd, vil gerne se hende igen men ved ik om hun har det på samme måde med mig, hva skal jeg gøre?...

Svar:
Hej Nicolai,
Det lyder rigtig dejligt, at du har haft det godt med en sød pige til en fest, og at du har lyst til at ses med hende igen.
Det er svært at vide, om hun har det på samme måde som dig. Min bedste råd er derfor, at du spørger hende, om I skal ses.
Du kan gribe det an på et par måde. Det kan være, at du synes det er bedst, hvis I skriver lidt sammen først, og at du så spørger hende, når I har skrevet lidt. Det kan også være en mulighed, at du bare spørger med det samme. Nogle gange kan man komme til at skrive så meget sammen, før man ses, at man næsten ikke ved, hvad man skal snakke om, og andre gange kan det give anledning til at spørge ind til ting, som I netop har skrevet om. Derfor er det lidt op til dig, hvad du tænker kunne være nemmest for dig.
Der er forskellige ting, I kan lave, hvis du tænker, det kunne være rarest at lave noget, når I ses. I kunne fx tage ud og gå en tur, spille et spil, få en kop med noget varmt at drikke, nu hvor det er ved at blive koldt, eller hvad I kunne have lyst til.
Jeg kan sagtens forstå, at det måske kan virke lidt grænseoverskridende bare at spørge hende, hvis ikke I har snakket så meget sammen. Men, det er super sejt, og også fedt, når en fyr viser og tager initiativ til at ses og lavet noget sammen.
Jeg håber, det var svar på dit spørgsmål.
Du er velkommen til at skrive igen eller komme i vores 1-1chat, hvor en rådgiver vil sidde klar til at chatte med dig, om det du har brug for.
De venligste hilsner,
Kathrine.