Sæd

brevkassespørgsmål

Sæd

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej cyberhus jeg onanerer en del og har haft udløsning en gang før eller det er jeg i hvertfald ret sikker på da min pik lige pludselig var helt fedtet ind men jeg så det ikkemen det mærkelige er at nu kan jeg ikke få udløsning længere og jeg får hjeller ikke lige så nemt boner jeg tænder ikke så meget mere på rykkene og ja der skal en del til for at jeg bare får boner. Ved ikke helt om det er fordig jeg har gjort det for meget da jeg har perioder hvor jeg gør det ca. En gang om dagen

Svar:

Hej med dig

Godt du skriver, når du bliver nervøs. Jeg kan godt forstå, at du bliver lidt bange for om der er noget galt, men det er jeg nu ret sikker på der ikke er.

Det er helt naturligt og almindeligt at onanere. Nogle onanerer ofte og andre kun en gang imellem. Nogle gør det måske endda mange gange om dagen, i perioder. Og det sker der ikke noget ved.

Ligesom man kan have perioder, hvor man onanerer meget, er det også helt naturligt at have perioder, hvor man bare ikke er helt så tændt.

Jeg tror nærmere det er det du oplever. Samtidig kan det også være at du er blevet så nervøs for, om der er noget galt, at det faktisk begynder at gå lidt ud over hvordan det føles. Hvis du tænker for meget over om der er noget galt, er det svært at slappe af og nyde følelsen, ligesom du ellers plejer.

Måske kan du prøve at holde en pause i nogle dage, så du lige får tankerne på noget andet. Prøv at vente med at onanerer til du bare har så meget lyst at du slet slet ikke kan vente mere. Så tænker jeg du vil have så meget lyst, at du igen vil føle det ligesom du ellers plejer.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål