Sår der nede
brevkassespørgsmål af
Karin
16 år
jeg havde sex igår nat for 3 gang. jeg kunne se at jeg havde blødt bagefter, og opdagede at jeg blev ved med at bløde bagefter. Under samleje ramte han ikke hullet og det gav en stor smerte dernede, og jeg tror han har givet mig et sår under hullet. Det svier rigtig meget når jeg tisser og bløder stadig lidt

Svar:
Hej Karin
Vores lægebrevkasse holder desværre ferie lukket frem til mandag d. 10. august og vi kan derfor ikke tilbyde dig et svar fra vores læger, om sundhed og sygdom.
Det du spørger om kræver et svar fra en læge og derfor vil vi råde dig til at tage kontakt til din egen læge, alternativt lægevikar eller vagtlægen, hvis din egen læge også holder ferie, så du kan få et brugbart svar her og nu, i stedet for at skulle vente til vores lægebrevkasse åbner igen.
Vi ved godt at du med høj sandsynlighed ønskede et helt anonymt svar, siden du bruger vores brevkasse, men håber alligevel du vil følge vores råd om at søge hjælp, så du kan få et hurtigt svar.
Mange hilsner Cyberhus-Teamet