roblox kærester vil ikke bolle
brevkassespørgsmål af
ole
10 år
igår sagde min roblox kæreste, at hun ikke ville have sex fordi hun sagde at hun ikke kunne lide gamle mænd og hendes mor siger at hun ikke må bolle med folk der er ældre end hende selv, men jeg synes at hun er meget lækker og jeg vil gerne bolle hende det kan godt være at min stemme er meget lav men jeg er faktsk 9 år og det er bare en løgn at jeg ikke er det, igår bollede jeg en pige på 8 år men hun sagde også at jeg var ældre end hende, da jeg spurgte hende. men det var ligemeget, for jeg ville gerne bolle hende. så jeg gjorde det bare alligevel, det har været et problem i ret lang tid at mine roblox/minecraft kærester ikke vil bolle med mig, men for det meste boller jeg med dem alligevel. hvad skal jeg gøre for at få dem til at bolle med mig mere?

Svar:
Hej Ole
Tusind tak for dit spørgsmål. Det er rigtig dejligt, at du har lyst til at skrive dit her i brevkassen, og jeg vil gøre mit bedste for at svare på dit spørgsmål.
Jeg kender desværre kun meget lidt til spillet Roblox, men når du skriver, at din Roblox kæreste ikke vil bolle med dig, så går jeg ud fra, at det er inde i spillet du mener. Hvordan det kan lade sig gøre i et spil som Roblox har jeg svært ved at forestille mig, men ligesom i den virkelig verden, så tænker jeg, at det vigtigste er, at du lytter til din Roblox kæreste og respektere hende, når hun siger, at hun ikke har lyst til at bolle med dig i spillet.
I er stadig meget unge, så jeg tænker i virkeligheden, at det er meget naturligt, hvis dine Roblox/Minecraft kærester ikke føler sig klar til at bolle med dig. Selvom det foregår i et spil og måske kan virke uskyldigt for dig at bolle med din Roblox kæreste selvom hun siger nej, så kan det godt være, at hun oplever det som en stor og grænseoverskridende ting. Mit bedste råd er derfor, at du er tålmodig og respektere din Roblox/Minecraft kæresters svar, når du spørger om I skal bolle. Måske handler det om, at de gerne vil lære dig lidt bedre at kende, eller måske er de simpelten bare ikke klar, og så er det også helt ok, for man skal ikke lade sig overtale til at gøre noget, som man ikke har lyst til. Er det en vigtig del for dig i spillet, så kan du måske overveje, om du fortsat vil være Roblox/Minecraft kæreste med dem, eller om du hellere vil finde en, der har samme lyst og forventninger til det at være Roblox/Minecraft kærester som du har.
Jeg håber mit svar giver mening for dig, og ellers er du altid velkommen til at skrive igen eller vende forbi Cyberhus' en-til-en chat.
De bedste hilsner
Maren