Riget og onde i pikken
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej brevkassen Efter jeg har fåde en kærste så river jeg den ikke af mere Som jeg plejer og gøre verdag til være anden dag Men nogle gang efter jeg er stoppet for jeg rifter og smarte i min rifter efter jeg har hafte sex og det er anden gang nu hvad kan det være Mvh. Den ulykkelig fyr PS.vi dyrker sex være wekende

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål. Hvis jeg forstår dig ret, har du svært ved at onanere som du plejer da du får ondt pga nogle rifter.
Ofte i forbindelse med sex kan man få nogle rifter ved forhuden og ved den streng der sidder fortil på penis ved urinrøret. Det kan have tendens til at sprænge op igen og give problemer i lang tid hvis det ikke får ro.
Det er en fuldstændig ufarlig tilstand. Det du kan gøre er at give det ro uden onani en uges tid, eller i hvert fald bruge noget glidecreme eller lignende hvis du ikke kan lade være. Det er også en god idé at bruge glidecreme under sex indtil rifterne er helt helet op.
Håber du kan bruge mit svar.
Med venlig hilsen
Morten