Rifter på penis(sperm rør)

brevkassespørgsmål

Rifter på penis(sperm rør)

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 4 år 3 måneder siden

Jeg fik en rifter på penis rør og derefter begyndte og bløde. Og en uge efter kommer hvide buler frem. Hvad sker der?

Svar:

Hej med dig

Det lyder bestemt ikke rart at have fået en rift på penis som er begyndt at bløde, og selvom jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med penis rør, så er det ikke meningen at der skal komme hvide buler i det område. Det kan tyde på sygdom eller betændelse i riften, og derfor vil jeg klart anbefale dig at besøge din læge. Din læge vil højst sandsynligt spørge dig om hvordan du fik riften, om der kan være kommet snavs ned i den og om du er seksuelt aktiv. Gennem spørgsmål kan din læge lave en vurdering af om der er behov for behandling, fx medicin eller creme.

Jeg ved at det kan være svært at skulle fortælle sin læge om det der driller i så privat et område, men netop fordi det er så følsomt et område, så er det vigtigt at det bliver behandlet rigtigt. Hvis det kan trøste, så har din læge garanteret også set utrolig mange lignende problemer, og det der er værre.

Jeg håber du kan bruge mit svar, og at du får ringet til lægen snarest muligt.

Venlige hilsner,

Signe