vil væk

brevkassespørgsmål

vil væk

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Jeg vil ikk bo hjemme mere, min mor skælder mig ud hver dag og giver mig altid skylden for deres problemer!!

Hva skal jeg gør for at komme i pleje familie??

Knuz L.

Svar:

Kære Louise,

Det lyder ikke som om du syntes det er rart at bo hjemme og det er godt du skriver til os.

Hvis man gerne vil væk hjemmefra kan man kontakte den kommune man bor i, der vil de kunne hjælpe dig og tage en snak med dig.

Jeg synes du skal logge på når vores chat er åben, så vil en af rådgiverne lytte på hvad du har at sige og kan rådgive dig om hvad du kan gøre.

Held og lykke - jeg håber du får det bedre derhjemme.

Mange hilsner
Louise, lovstuen