:) tisse offentligt
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hey;) nu kommer jeg lige med endnu et spørgsmål:) at onanere offentligt kan være en krænkelse for nogen mennesker og det er jeg helt indforstået med:) det er ulovligt og det ved jeg godt:) men så kan jeg egentlig ikke forstå hvorfor det ikke er ulovligt at f.eks. tisse udenfor? jeg mener bare at hvis jeg havde et problem med det ville jeg have et problem med at han havde sin pik fremme og ikke at han spillede den af?^^ det er helt fint for mig at det ikke er ulovligt men jeg kan ikkr helt forstå det:) jeg har også sk´revet tl en anden brevkasse men de sagde jeg skullle prøve her -C

Svar:
Hej med dig..
Fint du undesøger det lidt nærmere, for det er da også lidt indviklet..
Loven der siger, at du ikke må spille den af, eller gøre andre seksuelle ting i det offentlige og foran folk som ikke har bedt om det, hedder Blufærdighedskrænkelse. Den har du vist styr på.
Det her med at tisse på gaden, i baggården eller i skoven er faktisk også ulovligt, og den lov hedder bekendtgørelsen om offentlig orden. Der er lavet en række bestemmelser og love for hvordan man skal opføre sig, når man er ude bland andre mennesker og det her med at tisse er en af dem.
Så man skal opfør sig ordentligt når man er ude og hjemme kan man selv bedre bestemme om man vil spille den af eller tisse i hjørnet af sin stuen.:)
Håber det forklarede lidt mere..
Kan du have en god weekend
Venlig hilsen
Erroll