Spisforstyr
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej. Jeg ha spisforstyr og mor meget ked af det. Jeg spis en kiks med van hver dag :DDDD. Men dumme mor sir spis mer lil lort... vil ik ha du dør min datter :(((((((((... Men jeg sir bar slap af mor :DDDDDDDD Jeg ik dør :DDDDD Mor altså megt sær :///// vorfor kan hun ik bar se at jeg gern vil spis mang kiks :DDDDDDDDD. Dum mor :(/(((((. Folk fra klasse sir jeg har anreksi.... Men jeg bar spis megt lidt :DDDDDDDDDD. Vad skal jeg gør? :DDDDDDDD

Svar:
Hej Anonym
Jeg er lidt i tvivl om hvad det er du gerne vil have et råd til. Som jeg forstår dig er du rigtig godt træt af at både din mor og dine klassekammerater blander sig i hvad og hvor meget du spiser, og det kan jeg også sagtens forstå.
Men på den anden side synes jeg det lyder som om særligt din mor er meget bekymret for dig. Du siger hun er sær, men jeg synes egentlig mere det lyder som om hun er meget bekymret for at der skal ske dig noget.
Du skriver at du har en spiseforstyrrelse, og jeg er som sagt meget i tvivl om du gerne vil have hjælp til at komme ud af spiseforstyrrelsen, eller om du gerne vil have hjælp til at snakke med din mor og dine kammerater om de ting de siger til dig. s
Jeg vil derfor gerne opfordre dig til at klikke ind forbi vores chatrådgivning og snakke med en rådgiver. Sammen kan i måske finde en løsning på dit problem.
Venlig hilsen
Niels-Christian