skole problem
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Jo en pige fra min klasse tror hun må alt og kan alt.. alle mener hun er viiiiildt iri og hun siger vi har tid til hende når vi har sagt vi skal noget andet... vi får ikke tilladelse til noget, og vi nu hun er sur på nogle og miste lioge pludslig noget gir hun skylden til den hun er sur på... :l :l3,

Svar:
Hej med dig
Det lyder til at du er ret irreteret på hende pigen i din klasse og at der også er andre der er irriteret på hende.
Hun kan ikke bestemme hvad i skal gøre, og om i skal være sammen med hende, men det kan godt være lidt svært når man går i klasse sammen.
Derfor synes jeg du skal snakke med din lærer om det her. Din lærer er den bedste der kan hjælpe og måske skal i få snakket sammen alle pigerne om hvordan i skal være sammen og hvad i må og hvad i ikke må. Hvis det ikke hjælper synes jeg du nskal tage fat i dine forældre og forklare dem hvad problemet er. Så kan de måske hjælpe dig..
Hej igen
Erroll