Lærer vs. mobil

brevkassespørgsmål

Lærer vs. mobil

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Jeg har hørt noget om at lærern faktisk ikke har ret til at tage elevernes mobil hvis den ringer eller hvis man SMS´er i timen, er det rigtig Hilsen M

Svar:

Hej med dig

Rigtig godt spørgsmål M.

Læreren må gerne tage din telefon, hvis din lærer synes at det forstyrre undervisningen. Så hvis den ringer eller du skriver sms, ja så må din lærer gerne tage den.

Men de skal give dig den tilbage, efter du har haft den sidste time. Det vil sige de må ikke beholde den i flere dage.

En anden ting skolen også skal gøre, er at de skal have skrevet de regler ned i nogle papirer, så dine forældre kan se at det er sådan det er.

Så du bliver nok nød til at slukke mobilen i timerne fremover

Venlig hilsen

Erroll