Kede af andres sorg?

brevkassespørgsmål

Kede af andres sorg?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej vi er to veninder der lige har tjekket hjemmesiden ud. Den ser rigtig god ud.. Men bliver I ikke kede af det når i læser såå mange triste historier? Vi græd næsten... Tænk på hvor mange der lider så meget...

Svar:

Hej med jer to..

Jeg har lige sendt jeres spørgsmål ove til brevkassen "Om Cyberhus", fordi jeg tror det hører mere til der. Der sidder jeg faktisk også :), så jeg har allerede svaret på det og I kan læse mit svar her.

Venlig hilsen
Erroll