Hemmeligt nummer
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej. Jeg får hele tiden opkald fra folk med hemmeligt nummer. Det er pisse træls. Ved ikke hvem de er jo. Er måske osse lidt bange for hvem de er :) SVAR MIG HURTIGT!! Hvem er det???

Svar:
Hejsa.
Du har skrevet til "Dine Rettigheder", så jeg tror det du vil vide er, om man kan finde ud af, hvem der ringer..
Først og fremmest synes det er sejt af dig, at skrive herind, og jeg kan godt forstå at du bliver lidt nervøs, når du ikke ved hvem der ringer.  Der er desværre ikke den helt store mulighed for, at se hvem det er. Men hvis du bliver meget bange, synes jeg du skal snakke med dine forældre om det, så kan de hjælpe dig med, at tage telefonen og spørge hvem det er.
Tror desværre ikke helt, at det var det svar du havde håbet på.
Venlig hilsen
Steffen