Har set en paranormal ting..

brevkassespørgsmål

Har set en paranormal ting..

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej Erroll, Først vil jeg sige, at jeg ikke ved hvor jeg skal skrive det her, så måske du kunne afgøre hvor det hørte til? Men nu skriver jeg det lige her: En dag læste jeg på B.T. om at spøgelser ikke levede på herregårde mere, men begyndte at flytte ind i elektronik. Jeg tænkte ikke mere over det lige indtil der gik 10 sekunder, så gik min computer helt i hak osv. Jeg blev bange, og ville gå nedenunder. Det gjorde jeg, men på gangen på vej ned kiggede jeg ind af en dør der stod på klem. Der så jeg en skygge der bevægede sig, og der løb jeg så stærkt jeg kunne hoppede nærmest ned ad trapperne. Og da jeg kom ned spurgte min far hvorfor jeg løb sådan ned. Så svarede jeg: ''Det ved jeg ikke.'' Kan der være muligheder for, at jeg har set noget andet end en paranormal ting? Og så har jeg også en anden ting, som jeg er rigtig bange for. I starten af november så jeg filmen: The Amityville Horror som handler om et hjemsøgt hus. I filmen er der en lille spøgelsespige med som hedder Jodie Defeo, - pigen er jeg skrækslagen for. Kan ikke tåle at se billeder af hende. Synes hun er så uhyggelig. Selvom det bare er film. Men da jeg så filmen var jeg ikke bange for hende, kun efterfølgende. Men problemet er, at jeg hele tiden tænker på hende. Og i min have er der en lille hvid bænk.. Der forestiller jeg mig hele tiden hun sidder, så jeg tør ikke gå ud i min have. Hilsen August,

Svar:

Hej August.

Jeg har læst dit spørgsmål og vil give dig ret i at det er lidt svært at finde ud af hvor det skal hen. Men jeg har sendt det over i Klar, parat, teenageliv. Jeg tror de bedst kan svare på dit spørgsmål.

Du vil kunne finde svar der indenfor de næste 10 dage.

Med Venlig Hilsen

-Sune (Vikar for Erroll)