flytte
brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
jeg er en piger på 10 år og 10 år der glæder sig utroligt meget til vi skal flytte hjemmefra nå vi bliver femten nå vi er femten år skal vi flytte hjemmefra og nå vi er 18 flytter vi til USA og vi er så glade men vores poblem er vi kan ikke vente plizzzzzzzzz! hjelp os med hvad vi skal gøre m.v.h de utonmodige piger!

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå det kan være svært at vente på noget som du rigtig meget glæder dig til. Det lyder til at være nogle spændende tanker og drømme du og din famile går med.
Jeg er lidt i tvivl om det er hele familien der skal flytte eller om det mest er dig selv du snakker om. Men der er ret lang tid til du skal flytte, så derfor har jeg to råd til dig.
1. Prøv at tænke på de ting som du synes er skægge i din hverdag lige nu,  og så nyde de ting. På den måde kan du måske glemme lidt at du næsten ikke kan vente og så går tiden lidt hurtigere.
2. Prøv at snakke med en god ven eller dine forældre hvis du glæder dig alt for meget. Sommetider kan det godt hjælpe lidt.
Hvis jeg har misforstået dit spørgsmål og du ikke synes du fik svar på det du gerne ville, så skal du bare skrive igen.
Venlig hilsen
Erroll