Anbragt i egen lejlighed under 18 år - økonomi mht. møbler

brevkassespørgsmål

Anbragt i egen lejlighed under 18 år - økonomi mht. møbler

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej brevkasse Hvis man skal anbringes af kommunen i egen lejlighed, får man så støtte til køb af møbler, køkkenudstyr osv? Hvis ja, hvor meget ca? Tak for hjælpen.

Svar:

Hejsa.

Mange tak for dit spørgsmål - Jeg kan godt se, at det er lidt svært at flytte i egen bolig, uden at have nogle møbler.

Som udgangspunkt har man nogle møbler, når man flytter hjemmefra - og bør tage dem med...

Jeg vil mene, at du skal kontakte familiecenteret, som har anbragt dig i den lejlighed, og søge om en enkeltydelse til møbler. Hvis de ikke kan hjælpe dette, skal de vejlede om, hvor du kan søge om hjælp.

Håber du kan bruge svaret.

Venlig hilsen

Steffen