RE: Kære Sannie

brevkassespørgsmål

RE: Kære Sannie

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Super fedt du gider, det sætter jeg virkelig pris på.. Jamen jeg synes da du skal have helt frie tøjler, så bliver det vidst lidt sjovere det hele :) Tusind tak! Kh Anja

Svar:

Hej Anja

Jeg har været i tænkeboks, men nu har jeg langt om længe en idé til dig. Du skal skrive om Grænser. Grænser kan være mange ting:

- Det kan være en geografisk adskillelse mellem selvstændige.

- Det kan være personlige/individuelle grænser.

- Man kan diskutere/skrive om ytringsfrihedens grænser,  hvilket er et oplagt tema i dagens Danmark.

- Det kan være politiske grænser. Hvad er grænsen i forhold til, hvilke forhold politikerne skal blande sig i?

Det er op til dig, hvordan du vil fortælle noget om grænser. Det kan være en novelle, hvor hovedtemaet er grænser. Det kan være et essay, hvor du viser og diskuterer dit forhold til grænser. Det kan være et digt som omhandler grænser. Osv. Det er kun fantasien, der sætter grænser ;-)

Håber, at du synes om opgaven og får lyst til udfordringen.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mange Hilsener fra Sannie - Biblioteksvejleder Cyberhus.