Re: Bøger.

brevkassespørgsmål

Re: Bøger.

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej Sanne. Jeg blev lidt i tvivl om jeg kunne tillade mig at skrive tilbage, og lige svare på dit spørgsmål - men det gjorde jeg altså. Jeg er kommet i tanke om to titler, på bøger som jeg tidligere har læst. Den ene hedder: ''Ti ting jeg hader ved mig selv.'' og den anden hedder: ''Når blod bliver tyndere end vand.'' - Så det er den slags bøger jeg er på udkig efter? :) Hvis ikke du har læst dem, kan jeg stærkt anbefale det! De er rigtigt gode! ''Når blod bliver tyndere end vand'' er klart den bedste af de to. Fortællingen er meget forbavsende og hårrejsende da der sker nogle helt utrolige ting. Virkelig god! - Håber du ellers yderligere har nogle idéer. På forhånd, tak! Mvh Amina :)

Svar:

Hej Amina

TAK for dit spørgsmål! Jeg har desværre ikke læst bøgerne, som du nævner, men har nu føjet dem til min liste over bøger, jeg gerne vil have læst. De omhandler et spændende og relevant emne, som alle burde læse om.

Jeg kender jo desværre ikke til bøger, som omhandler dette emne, men jeg vil anbefale dig at læse "Kære dødsbog" af Sanne Søndergaard, som både er en alvorlig, humoristisk og relevant ungdomsbog.

Mvh. Sannie - Biblioteksvejeder Cyberhus