røglugt
brevkassespørgsmål af
rygepigen
14 år
hej brevkasse mine venner og jeg er begyndt at ryge en gang imellem (hele tiden, pretty much) ingen af vores forældre må vide det, selvom vi i princippet godt må ryge alle sammen. er der noget, man kan gør, for at skjule lugten?

Svar:
Hej Rygepigen
Jeg tror ikke rigtig jeg kan give dig det svar du ønsker dig.
Cigaretrøg er meget stærk og hænger meget let fast i tøj, hår og hud. Det er selvfølgelig meget forskelligt hvor god en lugtesans vi mennesker har, men der vil helt sikkert være nogen der kan lugte at du ryger, lige meget hvad du gør for at skjule det.
Jeg tænker at du nok godt ved alt det her med at det er mega usundt at ryge, så det vil jeg ikke bruge så meget krudt på. Du siger at I egentlig gerne må ryge for jeres forældre, og så tænker jeg måske det letteste vil være at være ærlig. Så skal i heller ikke bruge så meget energi på at skjule det, og endnu vigtigere, I skal ikke gå og være bekymrede for at blive opdaget.
Mange hilsner Elisa