Rød knop på pungen

brevkassespørgsmål

Rød knop på pungen

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej

Jeg er en dreng på 15 år, som har en lille rød knop på pungen, omkring min venstre testikel. Tror jeg var haft den i lidt over en måned. Nogle gange klør den, men den gør aldrig ondt. Vil bare høre om det kan være noget farligt, og om der eventuelt er noget jeg kan gøre for at fjerne den

Svar:

Hejsa

Tak for dit spørgsmål.

det lyder ikke som noget farligt, men det kan da være irriterende nok alligevel.

Det kan være en irriteret hårsæk, men er du seksuelt aktiv skal du også overveje, om det kan være en kønsvorte.

Det bedste vil være at gå til din læge og for kigget på den. Dine forældre behøver ikke vide noget, da du er over 15å.

med venlig hilsen

Eva

Evas billede
Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål