Rådgiveren

brevkassespørgsmål

Rådgiveren

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej:) jeg vil bare høre om man godt kan få en speciel rådgiver til at svare på ens spørgsmål?

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå du spørger, fordi sommetider synes man måske at der er en rådgiver der svarer rigtig godt, eller hvis man allerede har fået et svar fra den person, så vil man gerne fortsætte.

Men det kan du ikke og det er der et par grunde til. For det første er det en rigtig god ide at høre forskellige holdninger og vinkler på de tanker man går rundt med. Så ved at få forskellige rådgivere til at svare, får man det.

Den anden grund er, at hvis man skriver med den samme rådgiver, så kan man let komme til at opbygge et ret personligt forhold. Og så kan man blive vildt skuffet, hvis den person lige pludselig ikke arbejder her mere, er på ferie eller er syg i en periode.

Og så tror vi det er rigtig godt at stille spørgsmål i brevkassen, men så bagefter prøve chatten eller snakke med nogle personer i virkeligheden. Så hvis man skriver med den samme rådgiver, så tror man vil bruge den person lidt for meget og så ikke få snakket med dem der er vigtige at få snakket med i virkeligheden.

Jeg håber det giver mening...men det er fedt at du synes der er en af rådgiveren der er rigtig gode :)

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus