Psygisk Vold

brevkassespørgsmål

Psygisk Vold

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej er en dreng på 17 år jeg føler jeg lider af psygisk vold fra min mor og far, bor hos min mor og føler mig ikke hjemme . min mor skylder mig penge .. og vi snakker dårligt sammen.. min far bruger mig mod min mor så han ikke skal betale børnepenge. han forhør mig . de thar været en kamp for min mor og far , at få forældremyndigheden over mig. lige siden jeg har været 12. efter hva jeg kan huske. nu kan jeg ikke klare det mere. arbejder ca 35 timer om ugen . så har penge. har selv skulle betale for tøj. får ingen lomme penge. men alligevel fordi jeg tjener 5.000 om måned vil min mor have jeg skal betale hende 1000kr for af på hjemme. ( hun skylder mig 2.500 ) ... vil bare flytte hjemme fra så jeg ikke skal høre fra nogle af dem .. med ved ikke om jeg er mental stabil nok til af klare af bo alene. og har økonomien på min side. har det svært. .. tænker på af tjene penge til min mor og til mig selv. .. kan i hjælpe mig med af tænke klare tanker? ... er det her det forkerte sted af skrive det..? vil bare have en form for rådgivning.

Svar:

Hej Anonym

Det er rigtig godt du skriver og beder om råd i din situation. Nogle gange kan det være rigtig godt med lidt hjælp til at tænke klare tanker, og vi vil meget gerne prøve at hjælpe.

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til brevkassen Når det gør ondt inderst inde, hvor du snart kan finde svar.

Mvh. Niels-Christian