Problem under sex

brevkassespørgsmål

Problem under sex

brevkassespørgsmål af
Selina
15 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

Hej  cyberhus, jeg vil gerne vide hvor bred en drenge tenages oenis er, for jeg er bange for at den ikke kan komme op i mig. Altså at mig hul er for stramt? har virlig brug for hjælp. Kan mit hul overhovedet være for stramt? Plz hjælp

Svar:

Kære Selina,

Tak for dit brev. Der er mange, der bekymrer sig om, om de er for stramme til, at en dreng vil kunne komme op i dem. Men det er en myte, at man kan være for stram. En temmelig sejlivet en af slagsen. Skeden er enormt elastisk og kan udvide sig meget. Hvis pigen er "for stram" til at drengen kan trænge ind, er det som oftest et spørgsmål om, at hun kommer til at spænde op i musklerne omkring skeden, og på den måde komme til at gøre det sværere for drengen at trænge ind.

Når det er svært for drengen at trænge ind, kan det også være et spørgsmål om, at pigen ikke er ordentligt klar og ikke er våd nok til at have sex. For at få den bedste oplevelse for alle parter, er det derfor vigtigt, at man bruger god tid på forspil. På den måde kan man sørge for, at pigen bliver godt våd, inden drengen forsøger at trænge ind. Samtidig er det vigtigt at man som pige øver sig i at lægge mærke til, om man kommer til at spænde i musklerne i underlivet. For jo mere man spænder op, des sværere vil det være for drengen at trænge ind.

En gennemsnitlig penis er 9 cm i omkreds i slap tilstand og 12 cm i omkreds i stiv tilstand. Men som skrevet oven for, har det ikke den store betydning, hvor stor drengens penis er. Det handler mere om, at du skal være ordentlig klar og undgå at spænde i musklerne omkring skeden.

Jeg håber du kan bruge svaret!

De bedste hilsner,

Stine

StineHs billede
Stine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål