privatlærer til sprog?

brevkassespørgsmål

privatlærer til sprog?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej! jeg er en pige på 13 som har et lidt mærkeligt spørgsmål... jeg ved der nok ikke er særlig mange børn på min alder der går op i sprog og sådan, men jeg drømmer om at lære koreansk:) Jeg bor i København og regnede derfor med der ville være flere muligheder, men jeg har faktisk ikke kunne finde nogle steder hvor der var privatlærer til koreansk eller i det hele taget aftenskoler eller lignende hvor der bliver undervist i det? Derfor tænker jeg at du/i måske har nogle idéer til hvor jeg kan lede? håber i kan hjælpe!

Svar:

Kære pige 13 år

Tusind tak for din mail.

Det lyder spændende, at du godt kunne tænke dig at lære koreansk.

Jeg har fundet et par links, som du kan prøve at tjekke. Det er muligheder, du har for at lære koreansk via computeren.

http://www.sprogbutik.dk/vis-sprog/p/koreansk/?gclid=CO_Kv9CSybICFaSXcAodLCMA-Q

http://www.sprogbutik.dk/vis/p/koreansk/laer-koreansk-kursus-for-absolutte-begyndere-talk-now/

http://www.thelanguagefactory.dk/sprog/talknow.php?til_sprog=Koreansk

En anden mulighed kunne være at du, for eksempel sammen med dine forældre, søger en privatlærer til dig ved at indrykke en annonce i en ugeavis eller lignende. Du/i kunne også hænge opslag op på skoler tæt på dig - for ekempel på universitetet eller på en handelshøjskole. Her kunne der muligvis være koreanske studerende, der ville være interesserede i at tjene lidt ved siden af studierne.

Held og lykke med det.

Venlig hilsen Tina