Prikker på kanten af glans (Hirsuties coronae glandis)
brevkassespørgsmål af
Valdemar
17 år
Hej Cyberhus
Jeg har disse prikker på kanten af pikhovedet. Jeg har ved lidt googlesøgning fundet frem til, at de kaldes "hirsuties coronae glandis", og at det er rimelig normalt at have.
Mit spørgsmål er tilgengæld, om man kan få dem fjernet? Jeg synes, det ødelægger min penis' "look", hvis man kan sige det sådan.
Det er muligvis et lidt mærkeligt spørgsmål, men jeg ved ikke, hvor jeg ellers skulle finde svaret.
Venlig hilsen,
Valdemar

Svar:
Hej Valdemar
Vores lægebrevkasse holder desværre ferie lukket frem til mandag d. 10. august og vi kan derfor ikke tilbyde dig et svar fra vores læger, om sundhed og sygdom.
Det du spørger om kræver et svar fra en læge og derfor vil vi råde dig til at tage kontakt til din egen læge, alternativt lægevikar eller vagtlægen, hvis din egen læge også holder ferie, så du kan få et brugbart svar her og nu, i stedet for at skulle vente til vores lægebrevkasse åbner igen.
Vi ved godt at du med høj sandsynlighed ønskede et helt anonymt svar, siden du bruger vores brevkasse, men håber alligevel du vil følge vores råd om at søge hjælp, så du kan få et hurtigt svar.
Mange hilsner Cyberhus-Teamet