Powerhoop - forbrænding?

brevkassespørgsmål

Powerhoop - forbrænding?

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Jeg er lige startet med powerhoop og kunne godt tænke mig at vide hvor meget man sådan ca. forbrænder af det? Jeg er 17 år, vejer ca. 70 kg og er ca. 174 cm høj. Måske der er en tabet over det som du kan linke til????? jeg kan ikke selv finde noget! Tak på forhånd!!!!!!!

Svar:

Hej med dig

Fedt du træner og forhåbentlig laver noget du syntes er sjovt!

Helt præcist hvor meget du forbrænder, kan jeg ikke fortælle dig. For at svare på det, mangler jeg den præcise tid du træner.

Men på slankedoktor.dk er der en motionsberegner, hvor du kan indtaste din oplysninger og få en beregning af, hvor meget du ca. har forbrændt. I det første felt skriver du Powerhoop (du kan nøjes med at skrive pow, så foreslår den selv powerhoop).

Håber det hjælper dig lidt videre.

Bedste hilsner

Claus