Pornostjerne

brevkassespørgsmål

Pornostjerne

brevkassespørgsmål af
Jeanette
20 år

Hej cyberhus Jeg er en 20 årig ung kvinde, der altid har haft en drøm om at blive en del af pornoindustrien. Jeg har gået med den drøm i rigtig mange år og jeg er kommet frem til den konklusion at det er det jeg ville. Jeg mener også selv at jeg har det der skal til som bl,a, store bryster en god numse og et afslappet forhold til det med at være nøgen over for andre. Det eneste der virkelig holder mig tilbage er min frygt for hvordan min omgangskreds vil reagerer på det. Jeg har talt med nogle af mine tætte veninder og de bakker mig op om min drøm, men jeg meget bange for hvordan min familie vil reagere. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg kan sige det til dem. Venlig hilsen Jeanette

Svar:

Hej Jeanette.

Ja jeg kan godt forstå at du er nervøs over reaktionerne i din omverden... Men Jeanette det er dit liv og du skal gøre det du har lyst til. Du skal selvfølgelig overveje det godt og grundigt og også tænke over konsekvenserne, for hvad nu hvis nogen af dine venner/familiemedlemmer synes at det er klamt/underligt eller hvad ved jeg. Er du så okay med at de ikke vil snakke med dig om det eller ikke kan se dig i øjnene?

Måske du skal prøve at bruge lidt tid på at skrive fordele og ulemper ned på et stykke papir omkring det at vælge at blive pornomodel. Hvis du stadig har rigtig meget lyst til det og fordelene er lange flere og større end ulemperne, så tænker jeg at du skal samle din familie og sige at du har noget vigtigt du godt vil snakke med dem om. Og så få det fortalt stille og roligt - sig at du godt vil snakke færdig før de afbryder og så kan de spørge ind bagefter. Måske de siger noget du ikke har tænkt over/overvejet som du så kan tænke over inden du gør noget.

Det vil nok være en stor mundfuld for dem, men langt de fleste forældre og venner vil støtte op om en persons dybeste ønske/drømme og hvis dette er din drøm, så skal du jo leve den ud nu, så du ikke ender med at fortryde det senere hen i livet at du ikke gjorde det. Vi lever kun en gang, og nogle valg har konsekvenser vi ikke kender til på forhånd.

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med det:)

Mange hilsner fra

/Trine

Trines billede
Trine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål