Porno

brevkassespørgsmål

Porno

brevkassespørgsmål af
Ditte
12 år
Oprettet 6 år 4 måneder siden

Har i nogen gode porno sider eller film på netfliks eller vidiore på youtube så man bliver MEGA liderlig

Svar:

Kære Ditte,

Tak fordi du skriver ind, jeg skal gøre mit bedste for at hjælpe dig.

Super fint at du prøver at se på porno. Bare husk at porno ikke altid er som i virkeligheden, og pas på ikke at gå ind på sider du ikke kender, da mange porno hjemmesider er kendt for at sprede virus på din computer.

Jeg kan ikke give dig bud på bestemte sider. Grunden er at børn helt ned til 9 år læser med her i brevkassen, og så er det ikke så heldigt, hvis der ligger links til pornosider. Du må prøve at Google dig lidt frem.

Hvis du har andre spørgsmål, så skal du endelig bare skrive ind til os igen.

Med venlig hilsen,

Torben(Brevkasserådgiver)

Torbens billede
Torben fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål