Porn

brevkassespørgsmål

Porn

brevkassespørgsmål af
Joe
13 år
Oprettet 4 år 4 måneder siden

Hej person som

svare på denne besked. Jeg vil bare vide om det er normalt som 13 årig at være liderlig og se en masse porn?

Svar:

Hey Joe,

Det er helt normalt. Når man kommer i puberteten begynder de fleste at eksperimentere med sig selv og deres seksualitet. For mange betyder det bl.a. at de er liderlige, at de ser porno og at de onanerer. Alle dele er normalt for både drenge og piger, og er en del af en sund og naturlig seksuel udvikling.

Så du kan roligt fortsætte.

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål