politirapoten

brevkassespørgsmål

politirapoten

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 13 år 1 uge siden

kære brevkasse jeg vil gen se politirappoten som kommer tirsdag kl 22:30 på tv2 men min mor siger det er for sent hvad skal jeg gøre. venlig hilsen Lars

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan sagtens forstå du synes det er irriterende, at du ikke må se en serie som du synes er spændende. Men den serie indeholder scener og historier som er ret volsdsomme og derfor er det  okay hun siger nej, hvis hun mener du ikke er gammel nok endnu. Det er nemlig hendes ansvar.

Hvis du er utilfreds med hvad du må og ikke må, så skal du prøve at snakke med din mor om det. Men hvis hun siger nej, så må du respektere det. Du kunne måske spørge hende om hvorfor du ikke må se det og hvor gammel du skal være, før du må se det. Måske kunne det være rart for dig at vide.

Venlig hilsen

Erroll