plz hjælp

brevkassespørgsmål

plz hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej jeg ved ikke om det hører til her men hvis det gør så please hjælp mig. Jeg slo op med min kæreste fordi hun var mig utro, men jeg vil ha hende tilbage, men kan ikke tilgive hende og hun vil ikke ha mig tilbage, hvordan kan jeg komme over hende?? Ligger og græder hver nat fordi jeg har mistet hende hvad skal jeg gøre ?? Please hjælp mig :(

Svar:

Hej med dig

Jeg har sendt dit spørgsmål over til "Klar, parat, teenageliv", fordi den her brevkasse handler om mere om at en man holder af er død. Du kan finde dit svar derovre inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus