Plejestoresøsteren

brevkassespørgsmål

Plejestoresøsteren

brevkassespørgsmål af
Sebastian
15 år
Oprettet 5 år 8 måneder siden

Jeg var på ferie med min plejefamilie og i bilen sad vi rimelig tæt så jeg havde meget fysiks kontakt med min plejestoresøster på 23 hvilket jeg nød lidt fordi hun er lidt af et babe. Derefter da vi var godt igang med ferien snakkede min plejemor og min plejestoresøster om, hvis ikke hendes mor kunne smøre hende ind over alt hvem kunne så og hun svarede mig og det undre mig. Hun gik også meget nøgen rundt i hytten mens vi var alene og jeg kiggede men hved ikke om hun så det men det tror jeg og hun sagde ikke noget til det? Hun har også spurgt om jeg var til bryster eller røv og jeg sagde røv og det svarede hun okay til og vente sig om og gik langsomt hen ad gulvet? Da hun gik ud af døren sagde hun at jeg snart skulle til at få noget på den dumme og jeg ved ikke hvad hun hentyder til. Der var også hvor hun bad mig hente hendes bikinitrusser og hun lå bare i sin seng med bare bryster og viste dem næsten frem for mig. Hun snakkede også meget åbent om når hun skulle sætte en tampon op i skeden også gjorde hun det med døren halvt åbent. Og der kunne jeg alså ikke undgå at kigge hen mig hendes dør også kommer hun ud og siger så har jeg den oppe. Jeg synes også min plejestoresøster ser godt ud men har ikke set hende som noget seksuelt før nu og tror jeg har det lidt, som når jeg har et crush på pige, som jeg kan lide. Seriøst svar. Er meget forvirret. Men hvad mener hun og prøver hun på noget eller?

Svar:

Hej Sebastian

Det lyder til at din plejesøster ikke er bange for, at du ser hende nøgen, og at hun måske er en person, der godt kan lide at vise sin krop frem. Det kan være svært at vide om, din plejestoresøster mener noget med det eller ej. Din plejestoresøster er måske opdraget til og vant til at gå nøgen rundt uden at tænke videre over det, og derfor ligger hun måske slet ikke noget i at gå rundt nøgen. Du skriver at din plejestoresøster er 23 år, så der er en rimelig stor aldersforskel mellem jer. Jeg tænker at modenhed og alder kan spille ind på, hvordan man opfatter en situation, og derfor er det måske vigtigt at få snakket med din plejesøster.

Det lyder til at episoderne med din plejestoresøster fylder meget for dig, og at du er begyndt at have et lille crush på hende. Jeg tænker at det kunne være en god idé at prøve at snakke med hende om det, for at se om I har det på samme måde. Der er som sådan ikke noget ulovligt ved at I finder sammen, fordi I ikke er blodsbeslægtede, men det er meget vigtigt at huske at andre måske ikke synes det er særlig godt. Her tænker jeg særligt på dine plejeforældre.

Det kan være lidt svært at tage sådan en snak med en, der er så meget ældre, og du kan også vælge ikke at tænke så meget over episoderne og så bare lade det ligge. Men det kommer helt an på, hvor meget det fylder for dig. Husk at du er velkommen i vores chat, hvis du har brug for mere rådgivning.

Jeg håber du kan bruge svaret, og finder ud af det.

De bedste hilsner fra Sisse

Sisses billede
Sisse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål