PLEASE HJÆLP! ER FED!D:
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Ja jeg er jeg virkelig tyk!!! Og jeg ved bare ikke hvordan jeg skal tabe mig!D: Jeg vejer 45 kg og er 153 cm... Jeg vil virkelig gerne have noget hjælp til hvordan jeg kan tabe mig! Jeg håber virkelig i vil hjælpe mig!.. Fordi jeg har virkelig prøvet alt!

Svar:
Hej,
Tak for dit spørgsmål.
Så længe man er i puberteten så vokser og ændrer kroppen sig, både på den gode måde og den mindre gode. Vægten tilpasser sig naturligt højden og så længe man vokser så kan det hele nå at ændre sig, det bedste man kan gøre er at leve sundt, dvs. spise sundt og motionere hver dag, og så er det vigtigt at man husker at man kun kan gøre sit bedste, og ikke mere :)
Når man tager din alder, vægt og højde i betragtning så synes jeg ikke det lyder til at du er overvægtig, men nogle gange kan man godt føle det modsatte.
Jeg ønsker dig held og lykke :)
Venlig hilsen
Pia.