Pikken er stor

brevkassespørgsmål

Pikken er stor

brevkassespørgsmål af
Magnus
12 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Hej min pik er 21 cm i slap og 27 cm i stiv er det normalt for en 12 årig

Svar:

Hej Magnus.

Det er meget almindeligt at have spørgsmål til størrelsen på ens pik. Faktisk er drenge først udvokset i starten af 20'erne, så derfor er det svært at sige noget om, hvad der er normalt for en 12 årig. Gennemsnittet for en pik i stiv tilstand er mellem 13-17 cm og omkring 9 cm i slap tilstand, så din er over gennemsnittet. Men selvom du falder udenfor gennemsnittet, så er det ikke ensbetydende med, at det er unormalt - der bliver nødt til at være nogen, der er større og mindre, for at det er et gennemsnit. Så det er ikke nødvendigvis noget, du skal være bekymret over. Så længe det ikke skaber problemer for dig i din hverdag, så er der intet at være bekymret for.

Mange hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål