Pik!!!
brevkassespørgsmål af
Christian
13 år
hej kan andre mennesker se på ens pik vis man onanere 1 gang om ugen og kan læger se på ens pik vis man onanere? Er meget i tivl

Svar:
Hej med dig Christian!
Umiddelbart så er svaret nej. Andre kan ikke se på din pik, om du har onaneret eller ej. Hvis man onanerer rigtig meget, så kan huden på pikken blive lidt irriteret og rød, og så kan man måske godt se det lidt, men hvis man så holder en pause og lige lader huden få lidt ro igen, så går det over af sig selv.
Hvis man onanerer rigtig meget, så kan det også påvirke hvor meget sæd, der kommer ved udløsning, fordi kroppen ikke når at producere ligeså meget nyt sæd, som man kommer af med, når man onanerer. Men igen hvis man holder en pause, så skal det nok også blive helt normalt igen.
Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål!
Mange hilsner
Amanda