Kæreste

brevkassespørgsmål

Kæreste

brevkassespørgsmål af
Natalie
13 år

Hey mig og min kæreste har på en måde haft sex med tøj på hvor vi snavet og lå på hendes  med tøj og lavet nogen af de bevælser men jeg ved ik hvad man kalder det for hvid i hvad det hedder

Svar:

Hej Natalie,

Jeg tror ikke som sådan der er noget bestemt ord for det. Men de fleste vil nok kalde det tørsex eller dry humping.

Hvis du spørger fordi du gerne vil kunne snakke med din kæreste om det tænker jeg, at det vigtigste er, at I finder et ord, der giver mening for jer. Det kan være det er et af de her to, men det kan også være, at det skal være et helt tredje. Og hvis du ikke lige ved hvad du skal kalde det til at starte på, kan du måske bare snakke om det som "de der bevægelser vi lavede den anden dag, da vi lå og snavede". Det er lidt kluntet og lidt langt, det ved jeg godt. Men hvis du ikke lige synes at "tørsex" eller "dry humping" dur for jer, kan det måske godt bruges.

Jeg håber det giver mening. Ellers spørg endelig igen.

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål