Penis størrelse

brevkassespørgsmål

Penis størrelse

brevkassespørgsmål af
Anon
18 år
Oprettet 3 år 5 måneder siden

Hej cyberhus.

Jeg er en dreng på 18 og har det sidste lange stykke tid haft lyst til at miste min mødom, men jeg er meget nervøs da jeg ikke ved hvordan/ hvor stor jeg er i forhold til andre. Og når jeg selv prøver at undersøge det, får jeg meget forskellige svar

I erigeret tilstand er jeg ca 17 centimeter lang, er det gennemsnitligt eller er det småt?

På forhånd tak

Svar:

Hey Anon

Mange drenge er meget bekymrede for deres penisstørrelse. Jeg kan med det samme sige at de fleste er bekymrede helt uden grund.

En almindelig størrelse er et eller andet sted mellem 10 og 18 cm, når den er stiv, så med dine 17 cm ligger du i den høje ende af en gennemsnitlig størrelse.

Jeg kan garantere dig at det gør absolut minus forskel om den er nogle cm kortere, eller længere. I hvert fald ikke for en sexpartner. Forskellen kan sagtens have en betydning, for dig. Men det handler kun om dine tanker, og din utilfredshed. En sexpartner kan have mindst lige god og vild en "fest" med en lille penis, som med en større penis. Og her vil jeg så lige igen slå fast at din penis, på ingen måde er lille.

Du har hvad du har, og det tænker jeg du skal arbejde på at være glad for. Den er lige som den skal være.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål