Penis størrelse

brevkassespørgsmål

Penis størrelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 13 år og min Penis er kun 10 centimeter når den er stiv og jeg ved ikke om det er småt Håber i svare.

Svar:

Hey anonym

Selvfølgelig vil vi svare. Alle får svar :)

En penis på 10 cm, er helt normal. Det er faktisk indenfor det man vil kalde en normal størrelse penis, når den er fuldt udvokset. Det er nemlig mellem 10-18 cm.

Nu er du kun 13 år, så der kan stadig når at ske meget. Så måske bliver den større over de næste år, men hvis den ikke gør, er det altså 10 cm altså også helt normalt.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål