Penis bløder
brevkassespørgsmål af
Marcus
13 år
Cirka 5 gange om dagen tisser jeg blod og det gør ondt tør ikke sige det til nogen er bange for at de ikke acceptere det, min tissemand er helt rød. Den er ikke særlig stor kun 6 cm og min fars er rimelig stor.

Svar:
Hej Marcus
At tisse blod er ret alvorligt, så selv om jeg ikke kan sige præcis, hvad der er galt, så kan jeg sige at du skal blive tjekket af en læge med det samme.
Jeg er helt sikker på at din læge vil lytte og meget gerne vil hjælpe.
Du kan selv ringe til din læge, eller du kan få din far, en lærer eller en anden voksen til at hjælpe. Det vigtige er at du får ringet, og bliver undersøgt.
Mange hilsner Julie