Penis
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, min penis er blevet rød, og klør, og har fået noget hud der skæller af, og min forhud er blevet mere stram en normalt, og lidt rød. men har aldrig kunne tage den ud over penis hoved, det svier en smule, og er lidt bekymret har ikke sagt det til nogle

Svar:
Hej
Det lyder ikke så rart. Der kan være flere årsager. Det kunne lyde som om det er en form for allergisk reaktion. Nogle gange kan kroppen reagere, hvis den kommer i kontakt med noget nyt eller noget den ikke kan tåle. Det kan også være, at der er noget der irriterer din penis og derfor reagerer den som den gør. Du kan prøve at vente nogle dage, det kan være det går over af sig selv. Hvis det bliver ved, vil jeg anbefale dig at gå til din læge, han vil bedre kunne give dig et svar og evt give dig noget salve eller medicin der kan hjælpe.
Håber det kan hjælpe dig.
Henrik