Penis
brevkassespørgsmål af
Christian
18 år
Hej, jeg fik en spiller af en pige og blowjob... det mening man skal nyde det, men det var lidt ubehaligt da hun spillede den af på mig. Kan det være det er på grund af jeg er omskåret? Nogle af mine venner er omskåret og de ikke nogle problemer overhovedet. Håber i svare. tak

Svar:
Hej med dig
Det lyder som en både ret forvirrende og ubehagelig oplevelse du har haft. Som du selv skriver, så er det jo meningen at det skal være rart at få et handjob/blowjob, og hvis det ikke er, så kan det virkelig sætte gang i tankerne.
Jeg kan berolige dig med at omskæring, så vidt jeg har kunne finde frem til, ikke påvirker nydelsen du får ved handjob/blowjob, og som du selv skriver, så oplever du ikke at andre har problemer. Jeg er også lidt nysgerrig på om du selv har oplevet at det gjorde ondt når du onanerede? Hvis ikke, så er det ikke dig eller din omskæring den er gal med.
I den forbindelse, så tænker jeg at det måske var pigens måde at give handjob/blowjob på, og at det bedste du kan gøre er faktisk at guide hende hvis du oplever at det er træls. Vi er allesammen forskellige, og hvad der føles rart for en, føles måske ikke rart for en anden. Så derfor er det rigtig vigtigt at man siger til eller fra, når noget føles godt eller når noget føles dårligt. På den måde kan hun også blive klogere på sin teknik, og det kan blive dejligere for dig. Måske du selv har fundet en god måde at gøre det på, når du onanerer? Den måde kan du jo prøve at lære hende. Jeg er nemlig sikker på at hun jo gerne bare vil have at det er rart for dig, ligesom at du også gerne vil have at det er rart for hende. Jeg tænker også at du helst ville have at hun sagde noget til dig, hvis du gjorde noget som var ubehageligt for hende?
Mit råd til dig er at snakke med hende hvis det sker igen, og hjælpe hende med at finde en teknik som føles god for dig. På den måde kan I også begge to bliver klogere på hvad der føles rart og hvad der ikke gør.
Hvis du er interesseret, så fandt jeg også en artikel om omskæring her. Den er godt nok fra Ekstra Bladet, men det kan jo være at du er nysgerrig.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen Signe