penis

brevkassespørgsmål

penis

brevkassespørgsmål af
Anders
15 år

Hei, jeg lurer på hvordan man kan få en lengre pik. jeg synes at min er litt liten i forhold til gjennomsnittet. hvordan får man en lengre penis?

Svar:

Hey Anders

Jeg ved at mange har det helt ligesom dig, men jeg har desværre ikke et godt svar, for der er ikke rigtig noget du kan gøre.

Der findes piller, creme, maskiner og endda operationer, der lover en større pik. I langt de fleste tilfælde er det spild af penge, for de virker ikke. I nogle tilfælde er der endda stor risiko for at pilken tager skade, så det helt enkle svar er...lad være.

En normal størrelse pik er mellem 10-18 cm. Jeg ved godt der også er en gennemsnitlig størrelse, men det er vigtigt at huske på at gennemsnitlig netop betyder at der jo er en del der er større og en del der er mindre, som stadig er indenfor det man vil kalde normal størrelse.

Huske også at drenge først er færdig udviklet når de er i starten af 20'erne, så der kan fortsat ske en masse med din pik. Så giv det tid...måske udvikler din pik sig yderligere og bliver længere.

For virkelig mange drenge, der er bekymringer om størrelse noget der fylder i teenageårene. Når man bliver lidt ældre finder de fleste ud af at størrelsen ikke har nogen stor betydning, og sådan tænker jeg også du nok vil erfare det, lige meget hvor stor din pik ender med at blive.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål