penis
brevkassespørgsmål af
mikael
17 år
jeg er 17 år er har en penis på 15cm er det lille eller hvad?og så ville jeg høre om der er nogle stillinger for drenge med lidt mindre penis.

Svar:
Kære Mikael,
Tak fordi du skriver ind.
Lad mig starte med at sige, at du allerede har en penis der er større end gennemsnittet ( som er 13-14 cm). Du har altså slet ikke noget at skamme dig over eller frygte hvad angår din størrelse. Jeg kan se at du er 17 år, og derfor nok er gået igennem puberteten. Din penis kan dog stadig nå at vokse lidt endnu indtil du er i starten af 20'erne, så vær tålmodig og se tiden an. Da du på ingen måde har en lille penis, vil der ikke være nogen stillinger som er dårlige for dig. Husk på at det handler mere om teknikken og samarbejdet mellem dig og din kæreste, så bliver det ikke noget problem.
Næsten alle mænd går med et ønske om en større penis, men på et tidspunkt må vi bare indse, at den vi har, er helt fin som den er, at den ikke bliver hverken større eller mindre, og at vi ikke kan gøre noget ved det uanset hvad. Det hjælper ikke at se porno, hvor stort set alle skuespillerne vælges efter størrelsen på deres penis, og derfor giver en forkert ide om hvor stor en normal penis er.
Håber du har fået svar på dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive ind igen, også hvis du har et helt andet spørgsmål.
Mange hilsner,
Torben