overvægtig?

brevkassespørgsmål

overvægtig?

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej claus Jeg er en pige på 10 år. jeg er 158 cm høj og jeg vejer 38.9 kilo. Er det for meget.

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål.

Din vægt er helt normal. Men jeg syntes slet ikke du skal tænke så meget over din vægt.

Har du brug for at snakke noget mere om din vægt, måske fordi du bliver drillet, eller bare selv syntes du vejer for meget selvom du ikke gør, kan du chatte med os på vores chat.

Her er et link til vores chat hvor det kun handler om dig. Her sidder der søde voksne der rigtig gerne vil høre på jer unge mennesker og måske give et godt råd.

De bedste hilsner til dig fra
Claus