Væltede køer
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej cyberhus nu skal i bare høre! Jeg var på klassetur med overnatning i nogle hytter. Ikke så langt væk fra hytterne lå en sø det vil sige sådan cirka en kilometer væk. Vores lære viste os vej ned til søen hvor vi skulle gå uden om en mark hvor der grassede køer. Da vi kom der ned badet vi. Så om aften havde mig og min kæreste aftalt at gå ned til søen, og hygge os lidt på en romantisk måde. Vi havde bemærket på vej der ned tidligere på dagen at man kunne krydse genvej ved at gå tværs over marken. Så kravlede vi under stødhejnet. Vi stoppede op og snakkede lidt med nogle af køerne. Men der varen kalv der så begyndte at følge efter os. Den var mega lille så min kæreste sagde at han ville væde med at han kunne løfte den. Så gik han hen og prøvede, men kunne ikke helt så det endte med at koen væltede og skreg. Så løb vi så hurtigt vi kunne hen til en udgang. Det var en ret mærkelig udgang. Det var bare noget af ståltrådsnetet man kunne holde ved et håndtag. Men det blev ret kaotisk da koen jagtede os. Og det skulle gå hurtigt. Så blev det Hele viklet ind og vi kunne ikke kom til at vikle det ud da der var stød i. Så var der bare et stort hul hvor alle køerne kunne løbe ud. De gjorde det bare ikke. Pånær den lille kalv. Så løb vi ud og den ko jagtede os lidt. Men vi rystede den af os og kom ned til søen. Hvor vi havde sex. Da vi kom tilbage til marken som vi så gik udenom denne her gang, hørte vi nogle mærkelige lyde. Vi kiggede og så til vores store forbavselse at det var vores lære der var ved at knæppe hende den klamme poptøs. Vi gemte os bag en busk og vi kunne høre at det varen voldtægt, men alligevel ikke hel. Hun grinede, men samtid bad hun ham om at stoppe. Vi løb tilbage til vores hytter og snakkede om hvad der var sket min kæreste sagde at jeg skulle sværge ikke at fortælle nogle noget som helst om at vi havde sniget os ud og slet ikke noget om hvad der var sket. Men nu har jeg vildt dårlig samvittighed over for de stakkel køer og hende pigen kan aldrig sove om natten da jeg tænker på alt hvad der er sket.

Svar:
Hej Anonym
Godt du skriver når du går med de her tanker om det din kæreste og dig oplevede.
Køerne
Jeg synes ikke det var super smart at prøve og løfte den lille kalv, og den har sikkert også fået sig en forskrækkelse. Men det lyder ikke som om den eller nogen af de andre køer kom til skade. De fleste mennesker laver ting og fejl som de senere i livet fortryder og får dårlig samvittighed over. Godt at hverken køer eller du og din kæreste kom til skade...jeg er sikker på at i har lært noget af oplevelsen, og at i nok ikke vil gøre det samme igen.
Voldtægt?
Ud fra det du fortæller kan jeg ikke afgøre om det var en voldtægt eller ej. Det kunne godt lyde sådan, men jeg fornemmer at du er i tvivl.
Jeg går ud fra at hende pigen er på alder med dig, og så er det faktisk ulovligt lige meget om det var en voldtægt eller ej. En lærer må ikke have sex med elever under 18 år.
Det er tydeligt at læse at du har det rigtig svært med det du så/hørte, og jeg synes helt sikkert også du skal reagere. Da det er ulovligt, kunne du godt vælge at melde ham til skolens ledelse, men jeg syntes faktisk det bedste vil være at tage en snak med pigen først. Hvis du melder ham bliver hun automatisk indblandet, så jeg synes det vil være godt hvis du først kontakter hende og fortæller hvad du så.
Sig til hende at du oplevede det som om det var en voldtægt og at du gerne vil hjælpe hende med at melde læreren. Måske vil hun gerne have hjælp, men er bange for om nogen vil tro på hende. Det kan også være at hun siger til dig at det slet ikke var en voldtægt, og at hun er helt ok. Det vil selvfølgelig stadig være ulovligt og helt forkert at han som lærer har været sammen med hende, og lige meget om det var voldtægt eller ej syntes jeg det vil være godt at melde ham.
Jeg tror det er vigtigt at du reagerer på de bekymringer du har, ellers vil de blive ved med at sidde og fylde indeni. Jeg tror du bliver nødt til at fortælle om det du så, hvis du skal have "nattero"
DeBedsteHilsner
Niels-Christian