voltægt

brevkassespørgsmål

voltægt

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej, der var en dag hvor jeg var i byen og skulle hjem om natten. da jeg ikke havde mulighed for en taxi begyndte jeg at gå. da jeg var halv vejs hjemme så jeg der kom en løbende mand om bag ved han om hurtigere frem og væltede mig ind i en busk han begyndte ar rive tøjet af mig inden han begyndte med tissemanden ind i skeden slog jeg ham og rejste mig hurtigt op og løb hjem meget meget hurtigt låste mig inde på mit værelse og kunne ikke sove hele natten. jeg kan aldrig sove mere, går heller ikke til fest mere. jeg sidder der hjemme og strirrer ud af vinduet. jeg vil leve igen je vil have det sjovt..... vil i hjælpe?

Svar:

Kære pige,16 år

Det er vigtigt at du kontakter det nærmeste Center for Voldtægtsofre hurtigst muligt, så de kan hjælpe dig med, hvad du skal gøre. Du kan se en oversigt over landets centre på vores hjemmeside: http://www.voldtaegt.dk/Site.aspx?id=160. Du er også meget velkommen til at ringe herind på tlf: 89 49 48 35, så vi kan hjælpe dig med at finde det center der ligger nærmest.

Mvh Elena Madsen