Voldtægt eller sexuelt overgreb???

brevkassespørgsmål

Voldtægt eller sexuelt overgreb???

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hej Jeg skal prøve at fatte mig i enkelthed i et ellers kaos:) For år tilbage nu, ja, da jeg var 13 - 14 år mødte jeg en fyr i byen..............resten af indlægget er slettet af en koordinator

Svar:

 Hej T

Godt du søger afklaring og hjælp når de her tanker fylder så meget. Cyberhus, og brevkassen her er en børne- og ungdoms brevkasse med en aldersbegrænsning på 9-23 år.

Jeg kan derfor ikke sende dit svar videre til besvarelse, men jeg vil istedet opfordre dig til at skrive direkte til brevkassen hos Center for voldtægtsofre, som jeg er sikker på kan svare.

Du finder deres brevkasse her

Mange hilsner

Niels-Christian - Koordinator