Ved ikke hvad jeg skal gøre

brevkassespørgsmål

Ved ikke hvad jeg skal gøre

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej CB.

Det er fordi at jeg har en ven, som er min bedste ven. Vi har altid været sammen, siden børnehaven. I går da jeg skulle overnatte hos ham, sov vi i det samme rum.

Mennom natten vågnede jeg, fordi jeg hørte en mærkelig lyd. Det var min ven, som faldt af sengen. Så prøvede jeg at falde i søvn, men så kom hans

storbror, som er ca. 18 (Han arbejder i en forretning med sexartikler) Han kom ind, og sagde at jeg skulle komme indså hans værelse.

Da jeg kom der ind sagde han at han havde en gave til mig. Jeg åbnede den, og det lignede en ring. Han sagde at den var til at måle hvor bred en penis er.

jeg tog den på og trykede på en knap, og så begyndte den at vibrerer og så fik jeg udløsning. Så kom det, han trak underbukserne af mig, og så proppede han sin tykke penis ind i min røv.

jeg blev bange, men jeg kunne ikke råbe fordi det gjorde så ondt. Til sidst slikkede han mit sæd, og så sagde han at jeg skulle gå. Men før jeg gik gav han mig noget glidecreme, og en penispumpe. Og han sagde tandet er sundt.

og nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre ?

Svar:

Kære dreng på 12 år

Jeg er rigtig ked af at høre, hvad du har været udsat for. Det lyder meget ubehageligt og skræmmende og jeg kan godt forstå, at du er i tvivl om, hvad du skal stille op. Det du har været udsat for er et overgreb, og er faktisk strafbart her i Danmark. Det er også særligt alvorligt at begå et overgreb mod en, der er så meget yngre end man selv er.

Jeg ved at det kan være meget svært, men jeg vil råde dig til at fortælle til en voksen du har tillid til, hvad der er sket så du kan få noget hjælp. Det kunne f.eks. være en af dine forældre eller dem begge. Jeg vil også meget gerne hjælpe dig, så du kan enten ringe til mig på tlf. 7846 4761, eller du kan skrive til mig direkte på mail: birrosen@rm.dk

Indtil videre synes jeg også du skal undgå at besøge din ven hjemme hos ham, så du ikke møder hans storebror igen.

De Bedste hilsner
Birgitte

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål