Nina

brevkassespørgsmål

Nina

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Nina dulovet at hjælpe mig, og læse min mail og sende en tilbage. Du har bare ikke gjort det :/ Maria.

Svar:

Hej Maria

Jeg hedder Erroll og er koordinator her i Cyberhus. Jeg kan se at Nina ikke har svaret på nogle spørgsmål fra dig her i Cyberhus, og derfor tror jeg du tænker på nogle mails du har sendt til hende i Albahus.

Derfor synes jeg du skal skrive til Albahus og spørge om du får svar på dine mails. Du kan se deres kontaktside her.

Kan du have en dejlig december..

Venlig hilsen

Erroll